Alatura-te echipei noastre talentate

Esti in cautarea unui loc intr-un colectiv tanar, dinamic si carismatic? Noi te invitam sa ni te alaturi! Iti oferim posibilitatea sa cresti din punct de vedere profesional, sa beneficiezi de traing specific postului pentru care ai aplicat si multe alte oportunitati de dezvoltare in cadrul companiei.

SC JUNIOR GROUP SRL a fost înfiintata în anul 2002 cu scopul de a furniza produse si servicii în domeniul IT si de a oferi consultanta si asistenta în vederea accesarii programelor de finantare. Suntem un grup de firme ce activeaza in domeniul comertului si prestarilor de servicii, fiind o companie angajata in satisfacerea nevoilor curente si viitoare ale clientilor ei prin produse si servicii de inalta calitate.

De ce sa lucrezi la Junior?

Noi te motivam sa mergi mai departe, sa-ti depasesti zilnic limitele si sa te remarci din punct de vedere profesional. Suntem un colectiv, o echipa, o familie. Daca te-am convins, poti aplica pentru unul dintre posturile noastre.

Vezi anunturile noastre!

Posturi disponibile

Consultant fonduri europene

Cauti un job pe fonduri europene? Vino la Junior! Nu suntem pretentiosi dar ne dorim un coleg/a pasionata de acest domeniu, care sa se alature echipei noastre. De asemenea, ne mai dorim ca potentialul nostru membru de echipa sa aiba studii superioare finalizate, cunostinte avansate de Microsoft Office si limba engleza, dar si bune abilitati de organizare si comunicare.

Responsabilitati:
– Identifici oportunitatiile de finantare nerambursabila;
– Evaluezi eligibilitatea potentialilor clienti;
– Consiliezi clientii si partenerii/furnizorii acestora in vederea emiterii/obtinerii documentelor necesare intocmirii documentelor de finantare;
– Realizezi activitati de consultanta specifice evaluarii si contractarii proiectelor: intocmirea si verificarea cererilor de clarificari, consilierea beneficiarilor in cadrul vizitelor de evaluare.

Ce oferim noi? Un pachet salarial motivant, posibilitatea de dezvoltare si specializare, si mai important, un loc intr-o echipa dinamica, competitiva si amuzanta.

Aplica acum!


Reprezentant vanzari

Daca sti ca poti sa convingi orice persoana ca opinia ta este cea corecta, vino la Junior. Avem nevoie de o astfel de persoana, dinamica, persuasiva, carismatica si plina de energie. Ce mai cautam? Sa fi dornic/a de invatare, comunicativ/a si pasionat de domeniul vanzarilor.

Responsabilitati:
– Identifica si contacteaza potentiali clienti in vederea remiterii ofertei, negocierii, incheierii si executarii contractelor comerciale;
– Intocmeste oferte de marfuri;
– Acorda asistenta d.p.d.v. tehnic si comercial clientilor si potentialilor clienti;
– Negociaza, incheie si asigura executarea contractelor si acordurilor comerciale;
– Tine evidenta contabila primara si intretine relatiile cu clientii din portofoliu;

Bineinteles ca vei fi recompensat pe masura! Oferim un salariu atractiv, participare la training-uri de perfectionare, dar si un mediu profesionist si un colectiv tanar si dinamic. Daca te-am convins, trimite-ne un CV pe adresa noastra office@junior.ro

Aplica acum!


Inginer sisteme IT si sisteme de supraveghere

Te pricepi la IT si esti pasionat de diversitatea acestui domeniu? Daca raspunsul este pozitiv, noi spunem ca ai deja un loc rezervat in echipa noastra. Vom incepe cu cateva cerinte de baza ca sa-ti poti face o idee despre noi si nevoile companiei noastre:
– Absolvent studii superioare cu profil tehnic(sau in curs de absolvire): Inginerie electrica, Electronica, Telecomunicatii si Tehnologia Informatiei, Automatica si Calculatoare, Instalatii;
– Experienta inginer punere in functiune in domeniul sistemelor de securitate: supraveghere video si monitorizare (CCTV), videointerfonie, sisteme anti-efractie, paza perimetrala, control acces si pontaj, • cunostinte temeinice de IT&C (retelistica, transfer date, cablare structurata);
– Cunostinte avansate PC, Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)
– Disponibilitate la deplasari;
– Seriozitate, loialitate, dinamism;
– Permis de conducere;

Responsabilitati:
– Realizarea lucrarilor de punere in functiune, intretinere si service a sistemelor de securitate (supraveghere video si monitorizare (CCTV), videointerfonie, sisteme anti-efractie, paza perimetrala, control acces si pontaj, sisteme de detectie a incendiului, sisteme integrate de securitate, sisteme integrate de securitate pentru resedinte);
– Deplasarea la sediul clientului, pentru interventii, in urma solicitarii acestora sau asigurarea asistentei tehnice telefonic;
– Oferirea clientului un training minim de utilizare a echipamentului;
– Intocmirea documentatiei necesara fiecarei interventii pentru o cat mai buna gestionare si remediere a defectiunii (fisa de interventie/fisa de intrare in service/proces verbal de predare primire);
– Gestionarea interventiilor in functie de gradul de prioritate, stabilit de managerul direct, astfel incat sa se indeplineasca atributiile stabilite pentru ziua respectiva, alegandu-se traseul optim pentru indeplinirea lor.

Aplica acum!