Suntem constienti ca traim in „secolul vitezei” si ca timpul nu sta in loc. Daca sunteti un antreprenor, o institutie publica sau un detinator de documente, va propunem un parteneriat: noi va organizam, centralizam, prelucram si depozitam documentele din institutia dumneavoastra.

 

  


Sistematizarea si prelucarea arhivistica

Acest serviciu presupune: preluarea documentelor de arhiva de la sediul beneficiarului pe baza de procese-verbale de predare-primire; manipularea documentelor, inclusiv transportul la depozitul final de arhiva; desprafuirea documentelor, dezinsectia acestora; identificarea documentelor dupa nomenclatorul documentelor de arhiva in cazul in care acesta exista; ordonarea documentelor pe termenele de pastrare prevazute de legislatia in vigoare si eliminarea din arhiva a documentelor care, implinind termenul de pastrare, nu mai prezinta importanta pentru beneficiar; predarea documentelor ordonate catre echipa noastra de legatori;

Nomenclatorul documentelor de arhiva este principalul instrument de lucru in arhiva unei societati constand intr-un tabel sistematic in care sunt structurate, concepute pe probleme si termene de pastrare toate documentele de arhiva (dosare, registre, condici, cartoteci, etc.)

Constituirea unei unitati arhivistice are in vedere legarea documentelor de arhiva in unitati arhivistice (dosare) formate din maxim 300 file, daca depasesc vor fi impartite in volume respectandu-se aspectul cronologic sau alfabetic stabilit de creatorul de documente. Legarea documentelor se face cu sfoara de canepa in coperti de carton, astfel incat in interiorul dosarului tot textul ramane vizibil. Dosarul format va fi etichetat lateral (cotor). Eticheta va contine anul, continutul pe scurt al unitatii arhivistice si indicativul din nomenclatorul documentelor de arhiva. Aceasta activitate se poate executa atat la sediul beneficiarului cat si la sediul societatii noastre.

Solicita Oferta!

Depozitarea arhivei

Presupune relocarea arhivei fizice intr-o locatie autorizata, iar accesul la documentele fizice se face doar in caz de nevoie. In vederea eficientizarii activitatii si a reducerii spatiului de depozitare a arhivei puteti alege depozitarea documentelor in spatiul nostru special amenajat conform legislatiei in vigoare pentru depozitarea arhivei. Societatea noastra este avizata de Ministerul Administratiei si Internelor Arhivele Nationale, prin Serviciul Judetean Constanta. Recuperarea documentelor se poate in timp foarte scurt,iar pentru livrarea lui se se poate alege variant de posta, email, fax sau transportate in deplina siguranta la locatia indicata de dumneavoastra). Depozitare se face in cutie L 38 X H 48 X l 32 – Capacitate de stocare : 7-8 dosare a 8 cm.Perioada minima de depozitare este de minim 12 luni pe arhiva. Aceasta activitate se poate executa atat la sediul beneficiarului cat si la sediul societatii noastre.

 

Solicita Oferta!